Retur
Les mer nedenfor for å finne ut om din bestilling kan returneres, samt hvordan dette gjøres.
1. Kan din bestilling returneres?
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes og at du ikke får kjøpesummen tilbake.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøp. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Er disse 3 punktene oppfylt, kan du kontakte oss for å melde din retur.
2. Meld ifra til oss
For å sende en bestilling i retur til oss, starter du med å sende oss en e-post på Kundeservice@Sportly.no, for å melde i fra om at du ønsker å returnere din ordre. Dersom du ikke melder i fra om retur, vil vi ikke ta denne i mot.
Inkluder ditt navn og ordrenr. Vi ønsker gjerne også å høre hvorfor du ønsker å returnere. Dette gjør at vi kan forbedre oss.
3. Fyll ut angrerettskjema
Angrerettsskjemaet fylles ut og legges ved i returen din. Dokumentet lastes ned via lenken nedenfor og printes ut. Deretter fyller du ut detaljene og legger de ved retursendingen din. (Har du ikke printer, kan du også sende oss dette utfylt digitalt på e-post).
Fyll ut angrerettskjemaet og legg ved i returen.
4. Send bestilling i retur!
Når alle tidligere steg er gjort, og du har fått bekreftelse fra oss på e-post - kan du sende din retur.
Bruk gjerne emballasje som du fikk produktet i (og spar miljøet), men husk å fjerne gammel fraktetikett, slik at det ikke skaper forvirring.
Du kan bestille sending på Posten.no og levere i Post i Butikk, eller pakke bestillingen din og få hjelp med resten i Post i Butikk. Returer sammen med skjema sendes til følgende adresse:
Kristian Ivs gate 21
4612 Kristiansand S.
Når du returnerer/bytter varen står du ansvarlig for produktet til det er overlevert til oss.
Sjekk hvor Posten sitt nærmeste innleveringsted er, her.