Ofte Stilte Spørsmål

Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og retur. Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss nederst på siden.

PRODUKT

Ja, vi kan trygt si at denne passer til din mobil. Større mobiler som iPhone 11 Pro Max og Samsung 20 Pro passer også i lommen.

Vi har designet et produkt som passer alle. Sportly Vesten er laget av et elastisk stoff, samt utstyrt med justerbare stropper - for å passe perfekt på deg.

Alle stoff som produktet er laget av, er vannresistent. Mobillommen vil holde mobilen din tørr, selv på dager med mye regn.

Sportly sine vester er unisex, som gjør at dem passer til både menn og kvinner.

Ja, håndvask i varmt vann med et mildt vaskemiddel. Må ikke blekes, strykes, renses eller tørkes i tørketrommel. Følg instruksjoner vedlagt produktet.

Vi skulle ønske vi kunne gi bedre informasjon, men vi kan dessverre ikke bekrefte nøyaktige datoer.

For å finne ut når en vare er på lager, velg "varsle meg når tilgjengelig"-knappen på våre produktsider. Du vil da bli varslet når produktet er på lager igjen. Så enkelt er det!

Du kan også følge våre sosiale medier (@sportly.no) og registrere deg på vårt nyhetsbrev for siste nytt om produktpåfyll.

BESTILLING

Vi kan ikke garantere noe, men kontakt vår kundesupport raskest mulig. Vi vil prøve å kansellere din bestilling før den er sendt fra vårt lager.

Dersom bestillingen din er behandlet på vårt lager, har vi ikke muligheten til å kansellere bestillingen.

Vi beklager dette på det sterkeste!

Skulle det hende at du mangler et produkt fra din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

  • Ordrenummer.
  • Navn på produkt(er) du mangler.

Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.

PS: Alle påstander om mangelfull levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.

Vi beklager dette på det sterkeste!

Skulle det hende at du har mottatt feil produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

  • Ordrenummer.
  • Navn på produkt(er) du skulle ha mottatt.
  • Navn på feil produkt(er) du mottok.
  • Et bilde av feil produkt(er) du mottok.

Når vi har mottatt denne informasjonen, sørger vi for at problemet blir løst raskest mulig.

PS: Alle påstander om feil levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.

Vi beklager dette på det sterkeste!

Skulle det hende at du har mottatt et ødelagt produkt i din bestilling, kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor snarest mulig.

  • Ordrenummer.
  • Navn på ødelagt produkt.
  • Et tydelig bilde av feil/skade samt en beskrivelse.

Når vi har mottatt denne informasjonen, vil vi jobbe med deg for å løse dette raskest mulig.

PS: Alle påstander om ødelagte produkter i levering må være gjort innen 7 dager fra leveringsdato.

FRAKT & LEVERING

Vi sender våre produkter fra Arendal med Bring eller PostNord. Vi leverer innen 1-3 virkedager i hele Norge.

PS: Gjelder ikke forhåndsbestillinger.

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.

Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.

På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.

RETUR

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert. 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.

  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.

Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.

Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.

Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.

Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

BETALING

Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.

Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.

Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.

  • Klarna
  • Vipps
  • Stripe (Kort)

KONTAKT OSS

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.